Friday, July 31, 2009

Farewell my friend...

Hari ini adalah hari terakhir buat 2 teman seopis aku mencurah bakti dah khidmat di sini. Sampai sudah masa mereka untuk pergi akhirnya. Setelah berbulan menghitung hari, akhirnya tiba hari pembebasan mereka. Hehehe, dah macam duduk dalam penjara kan. Sebagai tanda kenang²an di hari terakhir, salah seorang daripada mereka ini telah berbesar hati dan baik hatinya mengeluarkan beberapa keping kepala agung dari poketnya (ke suaminya??) untuk menjamu kami beramai². Thanks Vivian atas diatas kesudian kamu itu. Sorry la sebab tak dapat nak menunaikan hajat kamu nak ber'RedBox'an. Maybe next time okey!

Layankan la beberapa keping gambar yang sempat di'snap' sebelum camera aku kiokk baterinya. Sayang sungguh, banyak moment yang terlepas capture nampaknya kali ini. Takpe, akan menggunakan khidmat bukumuka a.k.a FB untuk mendapatkan gambar² dari teman² yang lain nanti.


San Francisco Steakhouse... Tatau la kenapa, tapi aku sedikit hampa la jugak dengan hidangannya. Indah khabar dari rupe..


Awek yang belakang nampak blur² sebelah kiri tu la orangnya..


Menunggu hidangan yang tak kunjung tiba.. Lapar duh!!


Satu²nya makanan yang sempat aku snap gambarnya.. Seafood & bla bla bla creamy soup

Kepada Vivian, harap kamu akan bahagia, tabah dan sabar menempuh hari mendatang sebagai surirumah sepenuh masa. Kalau rasa boring sudah duduk rumah tu, come la join us again okey! (walaupun aku tau dia tak baca blog aku ni, tapi aku nak jugak wish)

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails