Thursday, December 31, 2009

Mode Cuti Bermula: Glory Beach Resort

Menghitung detik dan waktu. Tak sabar rasanya menanti jam berputar ke angka satu. Haih, hanya jasad yang tinggal di sini (opis), tapi otak dan minda sudah jauh terbang melayang di bawa angin lalu. Haha, aku dah malas nak buat keje la!! Ada setengah jam je lagi, tapi terasa lama yang amat. Tolong!!

Hari ni, aku akan bersama dengan family Semenyih bercuti² ke PD. Tempat penginapan telah pun ditempah oleh cik puan mastermindnya iaitu akak aku. Glory Beach Resort akan pastinya menantikan rombongan sebatalion yang akan menggamatkan suasana. Keluarga aku yang besar dan 'besar2' belaka itu akan menghuru-harakan seluruh kawasan PD. Hahaha. Kejam sangat bunyinya tu kan. Tidaklah sampai begitu sekali rasanya. Tapi kemungkinan keluarga kami akan kongker satu swimming pool nanti mungkin ada. Yerp, kami memang sebuah keluarga yang besar. 9 orang adik beradik, 3 dah berumah tangga, ditambah pulak dengan yang dah bercahaya mata. Semuanya ada bersama nanti. Nasib la kalau satu apartment tu akan tunggang langgang kami kerjakan.

Port Dickson, nantikan kedatangan kami!!



P/S - Selamat menyambut tahun baru 2010.
Sambut la tahun baru yang mendatang ni dengan penuh keinsafan okey. Bersyukur sebab masih diberi peluang bernafas dan meneruskan kehidupan. Perbaiki segala kelemahan dan kekurangan. Semoga kite semua mendapat berkat dan hidayah dari-NYA.

Nota kaki lapan:
Apa azam tahun baru agaknya ye? Entah la, yang dulu² pun banyak lagi yang tertunggak ni. Tak larat pulak rasanya nak pasang azam yang baru lagi selagi yang lama tu tak terbayar.

Till my next post.. Bye bye bye..




-END-

1 Mak Joyah Bertandang:

ch@ said... Jawab Balik

selamat bercuti dgn syoknya....

Related Posts with Thumbnails