Friday, December 04, 2009

Appraisal 2009



Oklah, ada 10 minit untuk post entry ini.

Hari ni aku akan berdepan dengan big boss untuk interview tahunan. Hari ni merupakan hari di mana segala kerja dan tatatertib aku dalam opis selama setahun ini akan direview. Adakah aku memenuhi segala kriteria yang mereka inginkan? Adakah aku berada pada tahap yang mereka harapkan? Adakah segala tanggungjawab yang diberi mampu aku laksanakan? Adakah KPI aku berjaya aku penuhi?

Segalanya akan terjawab petang nanti. Hopefully segalanya berada pada tahap yang baik dan terbaik untuk diri aku dan jugak yang lain. Kerana keputusan daripada appraisal yang akan berlangsung pada hari ini akan menentukan segala yang bakal aku terima pada tahun depan. Tu pun kalau aku masih terus berada kat sini, duduk di kerusi aku yang 'hot' ini. Sama² kite doakan okey!

UPDATE (2009-12-04 18:20:25): Appraisal aku telah postpone ke hari Isnin atas sebab² yang tak dapat dielakkan.. Hurmm, menunggu lagi nampaknya..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

2 Mak Joyah Bertandang:

Jogger said... Jawab Balik

gd luck for ur apparaisal... nih pun tgh sibuk wat KPI

i.z.m.a said... Jawab Balik

insya allah.. thanks for the wish.. appraisal postpone next week sebab tak cukup masa.. terpaksa la tunggu another 3 days..

Related Posts with Thumbnails