Sunday, November 15, 2009

Weekend yang best..

Jam sekarang dah pun menunjukkan pukul 11 pagi. Tapi aku masih lagi bermalas2 atas katil dengan keadaan masih belum mandi. Hahaha.. Tapi sebenarnya awal pagi tadi memang dah bangun. Bersarapan dan berlepak2 kat bawah dengan yang lain. Memerhatikan mummy dan abah yang sibuk dengan persiapan nak pegi haji 2 hari lagi. Hari ni ramai ada kat rumah ni. Pakcu sekeluarga yang baru tiba dari Bentong semalam menggamatkan suasana. Bertambah best sebab ada baby Rifad (sepupu bie, anak pakcu) yang sangat adorable!!



Sekejap lagi akan tiba pulak segerombolan dari Taman Melati. Mak Nyang and family. Maka akan riuh la rumah ni dengan bunyi budak berlari ke sana ke mari. Budak2 memang tak dapat nak dilarang. Lagi ramai die, lagi gamat la suasana. Bukan takut pun kalau nak dimarah. Jadi, biarkan jelah mereka. Kalau dah ada yang jatuh tersembam nanti, diam la sekejap. Tu pun sekejap jela kan. Dah namanya pun budak, manakan mau mereka tu duduk diam. Haih, kalau ada Hafiy kat sini, lagi la bertambah riuh agaknya kan. Hafiy.. Hafiy.. Becok!!

Oklah, mau memandikan diri pulak. Bie pun dari tadi tak mandi2, dok lepak main game henfon. Hari2 minggu macam ni, kalau aku tak mulakan sampai ke petang la jawabnya dengan muka sememeh tu. Nak kena gegar jugak macam budak umur 3 tahun baru die nak mandi. Jadi, marilah kite!

Nota kaki lapan: Kejap lagi aku tempel gambar ye, sekarang tengah malas..

Till my next post.. Bye bye bye..




-END-

3 Mak Joyah Bertandang:

Precious said... Jawab Balik

Letaklah gambar. Jangan malas2 ler. Eh, dah mandi belum? hih hi hiiii

Precious said... Jawab Balik

Tahniah! Berjaya wat scrolling title tu. Clap clap clappp ...
eh dah mandi ke belum ni? hihihiii!!

i.z.m.a said... Jawab Balik

ahahaha.. dah la, kan kat opis ni.. kalau belum mandi tu dah kira dasyat tu!!

Related Posts with Thumbnails