Wednesday, August 12, 2009

Wajah Baru..

Keinginan yang tersimpan agak lama akhirnya tercapai juga....

Hampir berminggu² aku menunggu masa yang sesuai nak mengubah penampilan layar blog aku yang tak sehebat mana ini. Kesibukkan dan lambakkan kerja yang melampau betul² membataskan aktiviti 'sampingan' ku ini. Dan hari ini, berkat kerajinan melampaui batas yang datang, aku gagahkan jari jemari yang tembam ini melayari segenap pelosok alam cyber yang maya ini. Mencari bahan untuk menggantikan apa yang patut diganti.

Hasilnya, nah!! Selayar wajah baru yang dapat aku tebarkan dan corat coretnya menyegarkan. Tak gitu? Elemen terang mengambil alih suasana yang dulu kelam dan gelap. Biarlah paparan kali ni lebih menyegarkan mata yang membaca. Lebih ceria, tapi elemen simple tetap menjadi pokok utamanya. Aku tak suka serabut. Efeknya akan terus sampai ke saraf otak! Hahaha, just kidding. Macam mana pun, aku agak berpuas hati dengan apa yang terhasil dari usaha kerasku ini. Mungkin tidak sehebat yang lain, tapi sekadar memuaskan hati sendiri. Apalah ada kiranya pada hati aku yang memang sedari dulu pun amat simple orangnya. Kata orang, "its not easy to make sure something remain simple..", betulkah? Entahla, terpulang pada diri sendiri untuk menilai. Semoga aku tetap dapat mengekalkan kesederhanaan ini. Aku suka, kerana ini identitiku.. Simple but nice!

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails