Thursday, August 19, 2010

Pissed Off!!!

Ding dong..

Aku betul² tak paham kenapa ada manusia yang pentingkan diri sendiri tanpa pikir pasal orang lain. Kenapa takde otak sangat sampai boleh buat benda paling bodoh dalam dunia.

Kau takde parking. Kau pokai tak berduit nak bayar petak parking. Tapi kereta bulan² sampai 300-400 kau mampu bayar kan. Dah tau kau tu miskin tak berduit nak bayar petak parking, jangan la sampai kau block kete orang yang parking elok² dalam petak. Jual la kete tu, naik bas je sudah. Dah la kau block kete tu, lepas tu kau tarik your bloody handbrake! Fine, maybe kau takut kete kau yang mahal tu meluncur kat carpark yang lantainya rata tu kan. Tapi apsal tak guna bahagian otak bijak yang kau guna untuk test undang² nak mendapatkan lesen dulu tu, letak sekeping kertas yang ada nombor henpon kau untuk orang contact? Apasal bodoh sangat?

Kau ingat orang yang menunggu kau nak alihkan kete tu tunggul? Kau ingat orang rajin nak ketuk pintu rumah satu² dari tingkat 1 sampai ke tingkat 24 semata² nak carik sape tuan punya kete merah yang huduh tu? Apa kau ingat bapak kau bayar satu floor carpark tu supaya kau boleh senang² hati nak parking kete burok kau tu mana² kau nak? Dah tu, tak sedar diri pulak kan. Dah block kete orang dengan handbrake kau tarik sampai kejang, kau boleh pulak buat tak reti bila orang bunyikan hon berjam lamanya. Mana kau letak kau punya sensitivity pun aku tak tau la. Kalau nak selfish sangat, baik mampus cepat sket. Dok dalam kubur tu sorang², takyah menyusahkan hidup orang lain.

Aku harap kau learn something hari ni. Kesabaran orang ada hadnya. Bukan semua orang ada kesabaran tahap nabi². Selamat mengganti apa yang patut kat kete kau yang burok tu. Aku sure, seburok² kete kau tu, burok lagi rupa dan perangai kau. Memang ci**k* punya manusia la kau ni. Hati aku ni panas menggelegak, tapi aku tahankan sebab aku puasa. Mujur la kan setan² semua kena ikat, kalau tak seronok setan mengapi²kan hati aku yang memang dah berapi ni. Ada la orang merasa tengok setiap benda berunsur kaca yang ada kat badan kete die berkecai!

Aku benci la Flora Damansara dan penduduknya yang otak bodoh tahap anj**g..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails