Thursday, December 09, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang

Ding dong..

Entry ini khas buat sayang.

Sayang...
I Love You,
For all you've been,
For all you are,
For all you'll ever be to me..



Sayang..
You're my life, my happiness,
And the one,
Who always have my heart..



Sayang..
I'm so glad
we're spending
our lifetime together

Happy Birthday to my one and only,
Zulkhaimi..



Harap sayang suka dengan hadiah yang tak seberapa kalau nak dibandingkan dengan kasih sayang yang sayang bagi selama ni. Semoga dengan bertambahnya umur sayang, bertambah jugak kekuatan sayang untuk terus mengharungi kehidupan kita bersama. Saya sayang kamu sampai bila²..



Dan saya ambik kata² dari kad tu sebab saya sukakannya. Ia dengan jelas menggambarkan isi hati saya yang sangat² sayangkan kamu!

Nota kaki lapan: Saya memang tak pandai dan tak kreatif nak buat kad ucapan handmade..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails