Monday, December 27, 2010

Kocik tapi sodap

Ding dong..

Bila hilang, terus senyap sunyi. Tapi bila muncul, tiba² macam tak reti nak diam kan. Hahaha. Tak pasal² petang ni tergerak hati aku nak tepek entry. "Biarlah, aku punya blog aku punya suka la nak letak apa aku nak." - Kata seorang teman satu masa dahulu. Lagi takmo mengaku tu ayat lahir dari hati sendiri kan. Ahaks haks haks haks! Jangan la marah para pembaca setia sekalian (ada ke?).

Bosan di kala petang, perut pulak bergendang dek kerana keadaan yang sejuk dingin sepanjang masa. Bukak laci dari atas sampai bawah, tiba² terpandangkan plastik putih yang aku tau isinya apa. Lupa nak dibedal minggu lepas. Jadi, terus bangun siapkan air panas secawan (eh, se-mug la patut ayat yang sebenar). Terus open table sensorang layan minum petang. Sodap betul!!



Walaupun dengan bentuk fizikalnya yang kecik nonet tu. Tapi cukup untuk menghilangkan bunyi gendang yang bertalu² dalam perut tadi. Dibantu pulak dengan kehadiran Nescafe Tarik 3 in 1 yang sangat la senang nak dilayan. Yang penting, biskut tu harus la abiskan terus sebungkus sebab takut semut datang menyerang pulak kalau tak abis kan (alasan terbaek!! padahal..).



Settle sudah acara minum petang saya. Anda bagaimana? (Bajet best la buat ayat camtu kan cikma?)

Nota kaki lapan: Ini bukan siaran iklan. Harap maklum..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails