Wednesday, September 09, 2009

Hampir tewas mata ku..





Aku sangat mengantuk hari ni. Ditambah pulak dengan keadaan badan yang agak kurang memuaskan sejak pagi tadi. I've been attacked by flu!! Dah pegi klinik tadi, bukan H1N1 alhamdulillah. So far simptom yang ada hanya la selsema. Takde demam dan yang lain². Jadi seharian ni mood aku untuk buat keje teramat la sedikit. Malas yang amat sangat. Tadi doktor dah offer mc, tapi aku menolak. Nak balik pon takde apa yang boleh aku buat selain daripada tido. Baik aku duduk kat ofis, boleh jugak surfing, hehe :P..


By the way,
punca mata aku kuyu hari ni bukan la disebabkan selsema yang menyerang aku ni. Tapi semua ini disebabkan oleh Chuck Bartowski!! Hehehe, no no no. Dia bukan boifren baru aku okey. Boifren aku tetap selama²nya yang satu itu. Al-kisahnya malam tadi aku memenuhi permintaan akak aku meng'super impose'kan gambar Hafiy. Jadi sementara aku leka ngadap pc, hubby tersayang melayan Chuck kat TV sorang². Selesai je aku menggodek gambar Hafiy, aku keluar tgk² si dia dah pun terlena. Kebetulan Chuck yang terpasang tu dah sampai ke episod yang aku nak tengok (aku memang follow TV Series ni), apa lagi, layan la!!! Memandangkan episod untuk season 2 ni tinggal lagi 3 je aku nak abiskan, jadi perasaan teruja tu meluap².



Lepas satu episod, sambung lagi episod yang seterusnya. Habis satu, sambung lagi satu. Sampai la habis semuanya. Satu episod memakan masa sejam, 3 episod tak 3 jam jadinya?!! Puas hati aku dapat tengok sampai ke penghujung season 2 tu (aku layan dvd je, tak berkesempatan nak tgk kat TV, rumah saya takde astro ye tuan² dan puan²). Selesai je, terus tutup TV. Cepat² tido sebab pikirkan aku ada 2 jam je untuk tido sebelum nak bangun semula bersahur (cheit, baru nak pikir??).

Alhamdulillah, nasib baik tak terlajak waktu sahur. Nasib baik jugak mee hailam yang aku masak untuk berbuka semalam ada berbaki. Boleh panaskan dan terus makan. Takyah la aku nak masak lagi benda lain. Thanks untuk hubby tersayang sebab sabar mengejutkan isterinya yang liat ni tiap² pagi. Sorry ye dear kalau kadang² saya ni agak moody di pagi hari.. :-]

Till my next post.. Bye bye bye..




-END-

2 Mak Joyah Bertandang:

ch@ said... Jawab Balik

sape soh ko tak tido....sape soh ko lyn citer tu weekdays, mcm xde hjg mggu...kn dh sudah!

i.z.m.a said... Jawab Balik

nak buat camne.. kalau dah tersangkut, memang payah nak berpatah balik.. :P

Related Posts with Thumbnails