Saturday, March 13, 2010

Dating² pre-annyversary celebration

Ding dong..

Di saat ini, kala ini dan ketika ini, sedang bersiaran dari Platinum Lounge, Cathay Cineplex, Damansara. Seharian dari pagi meninggalkan rumah atas sebab nak bercinta²an bersama suami tersayang. Thanks bie atas segala yang dibelanjakan hari ni, kopak dah sket ek poket tu? Takpe², lepas ni tiap² malam I akan masak untuk you (goreng telur pun dikira masak jugak kan?? Hehehe). Habis seluruh kota KL kami jelajahi hari ni. Tapi jangan salah paham, bukan jelajah dengan kereta atau motor atau apa² kenderaan pun. Tapi hanyalah jelajah dengan mata dari ketinggian 286 meter nun di atas observation deck Menara KL. Buat kali pertamanya setelah 26 tahun lamanya aku bernafas atas muka bumi ini, dapat jugak aku jejakkan kaki ke atas sana. Thanks a lot ye sayang.

Oklah, cukup sampai setakat ni je update padat dan ringkas dari aku. Insya Allah, ada kelapangan esok hari, akan aku tepekkan dam tempelkan cerita² dan gambar²nya yang lebih detail. Yang pastinya, sungguh pun hari ini agak memenatkan, namun ia suatu perjalanan yang sangat indah (walaupun perjalanan kami hanyalah dalam ruang lingkup KL je). Hopefully perjalanan hidup kami pun akan sama indahnya sepertimana hari ni sampai bila², aminn..

Nota kaki lapan: 'Brunch' di Batu Caves, hi-tea di Mutiara Damansara, dinner di The Curve. Complete rasanya penjelajahan hari ni..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

2 Mak Joyah Bertandang:

zella y said... Jawab Balik

lomantik o....
semoga bahagia selalu...
;)

i.z.m.a said... Jawab Balik

time kasih cik zella.. giliran kamu bile lagi?? cepat2 ler kawen :P

Related Posts with Thumbnails