Monday, March 15, 2010

Bersamanya.. sehari pun takkan pernah cukup!!

Ding dong..

Hari ni 15 March 2010 ialah anniversary kami berdua yang pertama. Setahun sudah memegang title suami isteri yang sah. Pengalamannya, cukup indah tak tergambar dengan kata². Alhamdulillah, setelah bermacam dugaan dan rintangan, kami mampu bertahan dan terus gigih membina rumah tangga yang baru setahun jagung ni. Moga² kasih sayang dan cinta kami berdua berkekalan, berpanjangan dan terus bertambah dari tahun ke tahun. Aku sangat bahagia disampingnya sebagai teman, kekasih mahupun isteri. Terima kasih Tuhan kerana Kau kurniakan die yang sangat memahami, menyayangi dan menjaga aku sebaik yang termampu. Aku janji, akan aku berikan yang sama untuknya. Walau mungkin tak sesempurna kasih sayang Siti Khadijah pada Rasulullah. Namun aku tetap akan usaha yang terbaik untuk dirinya, untuk diriku dan juga untuk bakal zuriat² kami nanti. Aminn..

Layankan gambar² kami berdua sepanjang hari Sabtu baru² ni. Menghabiskan sehari suntuk berjalan². Niat asal bie nak buat surprise untuk aku dengan trip ke Cameron Highlands tak kesampaian sebab semua hotel yang ditanya fully booked. Takpe sayang, surprise tu masih valid walaupun bukan untuk celebrate apa². I'm waiting.. :)











Menara KL..






Chocolate Lounge Cafe, The Curve


The Curve..




Platinum Movie Lounge, Cineplex Damansara

Walaupun celebration biasa² saje, namun aku tetap rasa kehangatan dan suasana romantiknya. Thanks bie, you are my heart and soul.



Nota kaki lapan: 7 tahun berkasih sayang dan bercinta, takkan sama dengan setahun berumahtangga.. Beza, memang amat brebeza..


Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

4 Mak Joyah Bertandang:

zella y said... Jawab Balik

happy anniversary... ;)

i.z.m.a said... Jawab Balik

terime kasih.. sonok tau anniversary dah kawen ni.. cepat2 la kawen ye!!

Kancilbiru said... Jawab Balik

happy anniversary...syahdu betoi..

i.z.m.a said... Jawab Balik

thanks miss KB.. syahdu ler setahun sekali kan :P

Related Posts with Thumbnails