Friday, January 22, 2010

Happy Birthday To Me.. *wink*

HAPPY 26TH BIRTHDAY TO ME!!

Alhamdulillah, aku tuhan kasi lagi can untuk aku terus bernafas dan 'renew roadtax' hidup aku. Semoga tahun ni aku akan beroleh lebih keberkatan, kemakmuran dan rezeki yang melimpah ruah.



Anyway, terima kasih banyak² kepada mereka yang mengingati dan wish sejak dari semalam. Tak kira dengan sms, FB, kad atau dengan apa cara sekalipun. Ingatan anda semua amatlah aku hargai. Hanya tuhan yang tahu betapa terharunya rasa mendapat ingatan yang begini hebat dari kalian semua. Kepada suami tercinta, thanks atas pemberian bunga dan coklat tu ye. Tak sangka die sanggup memecah tradisi ni. 7 tahun bercinta, inilah kali pertama merasa. Kepada Puan Syasya, terima kasih jugak untuk kejutan kad hari jadi di pagi hari di atas keyboard itu. Kepada teman² sepejabat, terima kasih untuk birthday surprise yang memang memeranjatkan. I'm very² touched!



Nota kaki lapan: Sorry atas kekurangan update sejak 2 menjak ni.. Internet connection office ni sangat teruk dan rumah saya takde internet, harap maklum..

Till my next post.. Bye bye bye..



-END-

3 Mak Joyah Bertandang:

Kancilbiru said... Jawab Balik

moga murah rezeki dan diberkati oleh Allah selalu....happy besday!~~

Whatever said... Jawab Balik

hepi besday. semoga sentiasa dibawah lindungan dan rahmat Allah.

zella y said... Jawab Balik

happy birthday...semoga panjang umur dan di murahkan rezeki...

Related Posts with Thumbnails