Saturday, February 28, 2009

2 Minggu Je Lagi...???

Wah, gerunnya... Tinggal 2 minggu je lagi sebelum aku bertukar status kepada isteri orang. Hepi? Sudah semestinya la, bertahun menyulam cinta. Masakan la aku tak hepi. Tapi untuk masa sekarang, masih banyak lagi perkara yang perlu aku selesaikan. So, no time to rilex. Esok pagi² aku akan bergerak ke Melaka dengan Bie. Nak mengedarkan kad² jemputan untuk kawan² yang berkenaan. Kami hanya menggunakan bas sebagai tunggangan kali ini. Malas nak drive jauh². Teringin jugak nak rasa duduk je kat seat dan tido. Bukak mata je, dah pun sampai. Jadi untuk memudahkan kami bergerak ke sana sini di Melaka nanti, aku menggunakan khidmat pemandu tak berbayar. Hahaha, nasib baik la ada yang sudi nak membantu. Kalau tak naik beca jela gamaknya. Huhuhu..

Ini sajelah gamaknya update untuk kali ini. Sebab mata aku dah berat sangat ni. Tak larat dah nak ngadap monitor ni lama². Insya-allah, dikelapangan yang lain, aku cuba mengupdate lebih panjang lebar.Atau mungkin update yang akan datang selepas selesai majlis kot. Wallahualam.. Doa² kan la semua selamat untuk aku ye..

-END_ 

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails