Wednesday, April 29, 2009

Hari Ini ~_~

Hari ini aku kerja, tapi sebenarnya tak banyak kerja yang aku buat..
Hari ini aku happy, sebab dapat angpow dari sumbangan syarikat..
Hari ini aku dapat angpow, jadi aku belanja bie kat Screaming Bananas..
Hari ini aku tak buat kerja sangat, sebab aku hanya banyak 'setup' Restoran FB dari pagi..
Hari ini aku bengang, sebab card reader aku dah disahkan tak berguna..

Jadi esok..
Aku nak sudahkan semua kerja yang tertangguh..
Aku nak buang card reader yang menyakitkan hati ni..
Pastu aku nak rilek je sampai petang..

Sebenarnya ada entry lain yang nak aku bagi korang baca. Tapi tanpa dapat melekatkan sekeping dua gambarnya, rasa tak best sangat. Makanya terhasil lah entry yang membosankan ini. Kepada si polan yang merosakkan card reader aku, thank you so much!!

Esok malam balik Semenyih, yess!! Boleh jumpa Hafiy si budak debab!!

Till my next post, ofcoz with more pictures!!

-END-

0 Mak Joyah Bertandang:

Related Posts with Thumbnails